Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ясак Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Ясак Т. М. 
Комп’ютерно орієнтоване навчально-методичне забезпечення уроків української мови у 8-9 класах гімназії [Електронний ресурс] / Т. М. Ясак // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 256-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 700.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ясак Т. 
Динамічне унаочнення на лекційних заняттях із української мови у вищій школі [Електронний ресурс] / Т. Ясак // Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 61-62. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2014_61-62_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ясак Т. 
Сучасні електронні засоби навчання української мови у вищому начальному закладі [Електронний ресурс] / Т. Ясак // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_47
Розглянуто дидактичний потенціал сучасних електронних засобів навчання української мови, подано їх класифікацію відповідно до інформаційно-навчальної ознаки. Обґрунтовано психолого-педагогічні переваги й лінгводидактичну доцільність універсальних електронних засобів навчання української мови професійного спрямування. Розглянуто особливості сучасних електронних засобів універсального типу, що сприяють постійному оновленню їх змісту за рахунок самостійного створення і використання нових дидактичних компонентів учасниками навчального процесу. За результатами спостережень з’ясовано, що такі комп’ютерно зорієнтовані засоби навчання забезпечують істотну інтенсифікацію процесу пізнання шляхом оперативного взаємозв’язку джерела навчальної інформації та студента, реалізації індивідуальної траєкторії навчання у лінгвістичній та психологічній площині – врахування рівня мовно-мовленнєвої компетентності студентів, адаптації темпу подання навчального матеріалу до швидкості його засвоєння. Зроблено висновок, що адаптивні можливості електронних засобів навчання дають змогу викладачу одночасно працювати зі студентами різних рівнів, ураховуючи їх обсяг знань і потенційних можливостей, типові помилки, нахили та мовні інтереси. Освещен дидактический потенциал современных электронных средств обучения украинскому языку, представлена их классификация по информационно-обучающему признаку. Обоснованы психолого-педагогические преимущества и лингводидактическая целесообразность универсальных электронных средств обучения украинскому языку профессионального направления. Рассмотрены особенности современных электронных средств универсального типа, в которых предусмотрена возможность обновления их новым дидактическим компонентом, самостоятельно созданным самими участниками учебного процесса. По результатам наблюдений выяснено, что такие компьютерно ориентированные средства обучения содействуют существенной интенсификации познавательного процесса за счет оперативной взаимосвязи источника учебной информации и студента, реализации индивидуальной траектории обучения в лингвистическом и психологическом аспектах – уровня речевой компетенции студентов, адаптации темпа подачи учебного материала к скорости его усвоения. The article deals with the didactic potential of modern computer studying program of Ukrainian language, and its classification, according to the informational and educational features is given. Psychological and pedagogical benefits and lingvodidactic feasibility of universal computer studying program of professional Ukrainian language are proved in the article. The article considers the features of modern computer studying program of universal type that contribute to constant updating of their content by independent creation and use of new didactic components of the educational process by the participants.
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.14 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ясак Т. М. 
Науково-методичні основи використання інформаційних технологій під час вивчення української мови у вищій школі [Електронний ресурс] / Т. М. Ясак // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2014. - № 2. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2014_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.343 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ясак Т. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. Ясак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_11
Визначено новий зміст мовної освіти у ЗНЗ, яка потребує удосконалення процесу учнів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення рідної мови. Відзначено, що одним із перспективних шляхів активізації розумової діяльності є застосування технології SMART Board, яка сприяє уведенню елементів інтерактивності: учень не тільки сприймає інформацію, але й активно взаємодіє з нею. Зауважено, що перевага динамічних засобів унаочнення полягає в тому, що вони стимулюють творче мислення учнів і викликають мимовільну увагу учнів до образів, які послідовно змінюються і сприяють перетворенню її в стійку, свідомо контрольовану увагу, учні сприймають не готовий матеріал, а стають активними учасниками процесу творення певних мовних явищ, активізують свою пізнавальну діяльність.Рассмотрены пути активизации учебно-познавательной деятельности учащихся на уроках украинского языка в ІХ классе средствами информационно-коммуникативных технологий. Предложены динамические таблицы к урокам по изучению синтаксиса сложного предложения, интерпретирован методический аспект их использования в учебном процессе.The article reveals ways of the 9th-formers' activation of training-cognitive activity at the lessons of Ukrainian by means of informational-communicational technologies. The dynamical charts for the compound sentence syntax lessons are represented, the methodological aspect of their usage in the academic process being interpreted.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.755 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ясак Т. М. 
Інформаційно-комунікаційні технології на уроках української мови: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Т. М. Ясак // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(1). - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(1)__43
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ясак Т. М. 
Тестове оцінювання навчальної діяльності учнів 8-9 класів із синтаксису української мови [Електронний ресурс] / Т. М. Ясак // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 1.31. - С. 202-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2010_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.855 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ясак Т. М. 
Оптимізація навчально-пізнавальної діяльності учнів профільної школи на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. М. Ясак // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Т. 1, Вип. 36. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2012_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.105 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського